آموزش ها, آموزش های ماینر

وی پی ان ماینر + معرفی بهترین vpn برای ماینر

وی پی ان ماینر

چرا وی پی ان ماینر نیاز است ؟

سلام ماینرگانزی های عزیز با یک مقاله دیگه با شما هستیم که میخوایم در مورد موضوع مهمی که خیلی ها موقعی که میخواهند وارد بحث ماینیگ شوند , در مورد وی پی ان ماینر از ما سوال میکنند مثل :

ماینر هک میشود ؟ ماینر فیلتره ؟ استخر ماینرم فیلترشده چیکار کنم ؟ ماینرم رو دزدیدن چیکار کنم ماینر غیر قابل رهگیری بشه ؟ میخوام چند ماینر رو باهم از فیلتر رد کنم چیکار کنم ؟ و ….

تو این مقاله به همشون پاسخ میدیم.

وی پی ان ماینر چیست ؟

وی پی ان (VPN)، مخفف عبارت “شبکه خصوصی مجازی” است و یک تکنولوژی امنیتی است که امکان ایجاد اتصال امن و خصوصی بین دستگاه شما و اینترنت را فراهم می‌کند. ویژگی اصلی وی پی ان، رمزنگاری داده‌ها است که به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را در حین ارسال و دریافت در اینترنت محافظت کنید.

آیا برای ماینر باید وی پی ان خرید ؟

برای ماینرها، وی پی ان می‌تواند بسیار مفید و حیاتی باشد. زمانی که شما به عنوان یک ماینر از یک وی پی ان استفاده می‌کنید، ترافیک اینترنتی شما از طریق یک سرور مجازی عبور می‌کند که مکان فیزیکی آن می‌تواند در جای دیگری از جهان باشد. این به شما این امکان را می‌دهد که همه فعالیت‌های آنلاین خود را بطور محرمانه انجام داده و از تجسس و کنترل شبکه‌ها و نفوذگران مختلف محافظت کنید.

با استفاده از وی پی ان، می‌توانید به راحتی به سرورها و نودهای ماینینگ دسترسی پیدا کنید که ممکن است در مکان‌هایی قرار داشته باشند که دسترسی به آن‌ها محدود است. همچنین، با استفاده از وی پی ان می‌توانید به طور موثر از سرعت و پهنای باند اینترنت خود استفاده کنید، زیرا برخی از وی پی ان‌ها قابلیت تقسیم ترافیک را دارند و ممکن است از مسیرهای بهینه‌تری برای ارسال و دریافت داده‌ها استفاده کنند.

به طور خلاصه، وی پی ان یک ابزار قدرتمند برای ماینرهاست که به شما امکان می‌دهد از اتصال امن و خصوصی به اینترنت برخوردار شوید و در عین حال به منابع ماینینگ مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

بهترین فیلترشکن برای ماینر

حالا که با وی پی ان و اهمیتش برای ماینر آشنا شدید اینجا میخوام چند تا چیز معرفی کنم بهتون : مودم و vpn

ما همه اینا رو بررسی کردیم و از آزمایشگاه خودمون اینا رو تایید گرفتیم . پس از هر نظر خیالتون راحت باشه ( دیگه خودتون منو میشناسین دیگه نه ؟ هر چی که گفتم بهتون تا حالا همش صادقانه و از سر تجربه بوده 🙂 )

vpn ماینر

برای این بخش ما از شرکت GalaVPN بهره مند شدیم و تست کردیم دیدیم انصافا کار خوبی رو دارن ارائه میدن. شرکتشون تو آمریکا هست و یه گروه 10 20 نفره هستن تا جایی که میدونیم

چند تا پروتکل هست اینجا : V2Ray , OpenVPN , آیپی ثابت (اینو خودمونم ارائه میدیم)

چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه ؟ + فیلم

Galavpn

v2ray vpn

پروتکل v2ray وی پی ان یه پروتکل تقریبا جدید و باحال و پرسرعتیه که بعد از مسدودیت های شدید اینترنتی در کشور خیلی مورد توجه و استفاده قرار گرفت . البته که ما ازش به عنوان مقاصد تحقیقاتی و علمی استفاده میکنیم ولی GalaVPN انصافا تو بحث v2ray خیلی قوی و پرقدرت عمل کرد .

استفاده از چندین سرور , فناوری ها کلاسترینگ و … باعث شدن که اول از همه تو ثانیه وصل بشه و مهم تری از همه سرعت خودش رو حفظ بکنه ( تو توییتر GalaVPN یه سری اسکرین شات هایی از سرعت بود که واقعا برگ ریزون عمل کرد )

کاربرد v2ray منحصر به ماینینگ نیست , ینی شما میتونین ازش هم تو گوشی هم لپ تاپ هم هر چیز دیگه ایی ازش بهره مند بشین و این یه مزیت خیلی خوب و منعطفیه که گالا وی پی ان به کمک v2ray در اختیارمون گذاشته.

خرید v2ray

Openvpn

OpenVPN یک نرم‌افزار است که به شما امکان می‌دهد به صورت امن و خصوصی به اینترنت متصل شوید. با استفاده از OpenVPN، اطلاعات شما رمزنگاری می‌شود و از دسترسی افراد غیرمجاز محافظت می‌شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد ترافیک اینترنتی خود را از طریق یک تونل امن ارسال و دریافت کنید، به همین ترتیب از خطراتی مانند جاسوسی و دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

خلاصه که اینم یه پروتکله و به نوبه خودش خیلی خوبه و البته برای ماینینگ خیلی کاربردیه.

خرید openvpn

آی پی ثابت

این رو ما هم ارائه میدیم و از هر 3 تا پروتکل بالا میشه به عنوان وی پی ان ماینر استفاده کرد . حالا چه جوری ؟ پایین رو بخونین

مودم ماینر

مودم ماینر

ببینین خود ماینر ته تهش بتونه آی پی ثابت رو مستقیما فعال بکنه ( که اونم ما ارائه میدیم و میتونین با پشتیبانی در تماس باشین ) . وقتی شما میخواین یه کلاینت ( مصرف کننده و تو این جا همون ماینر ) رو آیپی رو بپوشونید و رمزنگاریش کنین , کاری که میتونین بکنین اینه که اون مودمی که اون دستگاه رو به اینترنت وصل میکنه , همونو روش فیلترشکن یا وی پی ان نصب کنین اینطوری افراد دیگه که به مودم وصل میشن دیگه مشکل قطعی و مسدود شدن و اینا رو ندارن.

تو گیمستان یه دستگاه هست به نام ریموت باکس که هم امنیت اینترنت رو فراهم میکنه هم از قطعی جلوگیری میکنه هم اطلاعات رو رمزنگاری میکنه .

خرید مودم ماینر

مصرف اینترنت ماینر چقدر است؟

وی پی ان ماینر

خلاصه مطلب اینکه بهتره که ماینر هاتون به وی پی ان متصل باشن به علت های مختلفی که گفتیم , وی پی ان خوب هم که شد v2ray و از کجا بگیریم ؟ پیشنهاد ما اینه که از GalaVPN بگیرین .

ماینر هک میشود ؟

بله و برای جلوگیری باید از وی پی ان استفاده کنید

استخر ماینرم فیلترشده چیکار کنم ؟

جهت جلوگیری از تحریم ها میتوانید از وی پی ان ماینر استفاده کنید

ماینرم رو دزدیدن چیکار کنم ماینر غیر قابل رهگیری بشه ؟

میتوانید پس از پیدا شدن :)))) از مودم های ریموت باکس استفاده کنید

آیا وی پی ان ماینر واقعا نیاز است ؟

جهت جلوگیری از دزدیدن , مسدود شدن و … بله !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.