ماشین حساب ماینر ارز دیجیتال چیست؟

ماشین حساب ماینر

سلام ! توی این مقاله قصد داریم درمورد یک اتفاق تازه ، در عین حال کاربردی و پراستفاده به اسم «ماشین حساب ماینر ارز دیجیتال» باهاتون صحبت کنیم .

اخیرا یک برنامه ی کاربردی ارزدیجیتال به نام «ماینرتولز» ترند شده است. میخواهیم عملکرد این نرم افزار را بررسی کنیم .

ماشین حساب ماینر

عملکرد کلی نرم افزار ماشین حساب ماینر Miner Tools :

1. درآمد انواع ماینرهای بیت کوین، اتریوم و… و انواع کارت گرافیک را میتوان محاسبه کرد. این بدین معنی است که پس از انتخاب دستگاه موردنظر ، میتوانید مقادیر استخراج آن دستگاه را به دلار و تومان مشاهده کنید. بطوریکه ابتدا نام دستگاه یا کارت گرافیک نوشته شده لیست کشویی در صفحه ی «درآمد ماینر» انتخاب و سپس درآمد دستگاه یا کارت گرافیک موردنظرتان را مشاهده کنید.

ماشین حساب ماینر

2. در صفحه دوم (صفحه ی «درآمد دستگاه ها» ) ، برق مصرفی یک ماینر خاص را در این نرم افزار میتوانید محاسبه و مشاهده نمود . بعنوان مثال بدون اتصال دستگاه موردنظرتان، نام آن را انتخاب، و مقدار برق مصرفی دستگاه را مشاهده کنید. مصرف برق و استخراج دستگاه شما چقدر است؟

3. قابلیت دیگر نرم افزار این است که ، با استفاده ازصفحه ی «قیمت ارز» این برنامه میتوانید قیمت لحظه ای در 24 ساعت اخیر ارز ها از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم(ETH)، سولانا(SOLANA)، ریپل (XRP) ، تتر (TETHER) ، ترا (TERRA) و… براساس MarketCap به دلار و محاسبه به ریال ایران را مشاهده کنید.

4.از طریق قابلیت جستجوی نرم افزار، ارزهای دیجیتال را جستجو ، و مقادیر آنها را به دلار و تومان مشاهده کنید.

4. مورد آخر جذاب ترین قسمت نرم افزار است. ویجت تخصصی بیت کوین را به صفحه خانه تلفن همراهتان اضافه کنید و با به روز رسانی آن ، هر لحظه شاهد قیمت بیت کوین باشید!

در تصویر زیر، نحوه ی استفاده از ویجت ماشین حساب نرم افزار ماینرتولز بطور کامل توضیح داده شده است:

ماشین حساب ماینر

لینک نصب برنامه ماشین حساب ماینر از بازار و گوگل پلی:

<