آموزش ها, آموزش های ماینر, تعمیرات ماینر

چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه ؟ + فیلم

چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه

اتصال ماینر به مودم

بسیاری از افرادی که در عرصه استخراج ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، در ابتدا با مسائلی رو به رو می‌شوند که حل آنها امر ساده‌ای نیست و باید با داشتن دانش کافی در این زمینه قدم گذاشت.

برخی از این افراد می‌گویند که چرا ماینر انها وصل نمی‌شود یا چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه.

موضوعی که به مسئله جدی برای عده زیادی تبدیل شده و قطعا رسیدن به پاسخ می‌تواند کمک کننده باشد.

اتصال ماینر به وای فای

در این مطلب قصد داریم پاسخی برای پرسش چرا ماینر من وصل نمی شود، داشته باشیم.

علت عدم وصل شدن ماینر

علل‌های مختلفی وجود دارد که موجب می‌شود ماینر متصل نگردد. این پرسش مانند آن است که بگوییم چرا خودرو ما روشن نمی‌شود. علت‌های بسیاری برای این امر وجود دارد که می‌توان به آن پاسخ داد. در این بین باید مراحل موردنظر را یک به یک بررسی کرد تا علت اصلی کشف شود.

چرا ماینر کار نمی کند

نشانه‌هایی وجود دارد که کمک می‌کند سریع‌تر مشکل را برطرف کنید. در اینجا به مواردی از این اشکالات و علل متصل نشدن ماینر میپردازیم.

خاموشی اینترنت

نشانه‌هایی که باید به مواردی نظیر اینکه آیا اینترنت مودم خاموش است؟ آیا کابل وصل است و برخی از این قبیل. گذشته از آن باید بیان داشت که هر دلیلی که موجب عدم ارتباط با دنیای خارج شود، موجب خواهد شد تا ماینر عمل نکند.

روشن نشدن فن

یکی از علل چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه , ایراد داشتن بخش فن، دستگاه هنگام بالا آمدن به بررسی بخش‌های مختلف می‌پردازد، این مسئله را به شما هشدار می‌دهد

ولتاژ ناکافی

از جمله مواردی که دستگاه جهت فعال شدن به بررسی آنها می‌پردازد می‌توان به چک کردن پاور جهت ارائه ولتاژ لازم، رسیدن هشبرد به فرکانس لازم، درست کار کردن فن‌ها و برخی دیگر اشاره کرد.

عیب یابی ماینر

اگر هر یک از موارد مذکور موردی داشته باشند، دستگاه فعال نشده و متصل نمی‌شود. ناگفته نماند ماینر هوشمندی خود را داشته و در بخشی لاگ یا اروررهای موجود خود را نمایش می‌دهد. در صفحه‌ای که به نمایش درمی‌آید شما می‌توانید در آن اروررها را مشاهده کنید.

اگر به فرد کارشناسی دسترسی دارید، این فرد می‌تواند تنها با مشاهده صفحه ارورر سریع از مسئله با خبر شود و علت را به شما بگوید.

شاید مشکل جزئی باشد

برای مثال اشکال می‌تواند از فن قطع شده باشد یا در هشبرد مشکلی پیش آمده است. بنابراین مشکلی در کار است و افراد با مسئله ساده رو به رو نیستند. گذشته از آن این احتمال وجود دارد به دلیل گیر کردن چیزی لای فن، حرکت آن را متوقف سازد و در نتیجه دستگاه از فعالیت دست بکشد. بنابراین در کنار مسئله بزرگ و پیچیده، موارد ساده هم در کار است.

وصل شدن ماینر به استخر

پیشتر تعدادی افراد این مسئله را گزارش کردند و پس از بررسی مشخص شد که عده زیادی به یک استخر اتصال یافتند و به دلیل شلوغی سرور، استخر تغییر آدرس می‌دهد. در سوی دیگر بسیاری از این موضوع خبر نداشتند و با تحقیقات مشخص شد استخر علت اصلی مسئله است و در نتیجه مشکل حل شد.

در هر صورت علل مختلف بوده و تنها باید دقیق بررسی کرد تا به نتیجه مشخصی رسید. اما موارد ذکر شده از شایع‌ترین علت‌ها بوده و نباید بی توجه از کنار این مسائل عبور کرد و بگوییم مشکل چیز دیگری است.

مشاهده آموزش در یوتیوب : چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه

لینک در ایمگور : https://imgur.com/gallery/WhvQECJ

4 دیدگاه در “چرا ماینر به اینترنت وصل نمیشه ؟ + فیلم

  1. سحر گفت:

    سلام من ماينرم اصلا وصل نميشه چراغ اينترنت همش قرمز چشمك زنه مشكلش چيه اينترنت واي فاي هم اوكيه با گوشي خودم وصلم بهش

    1. admin گفت:

      علتهای زیادی داره، مقاله چراغ قرمز ماینر رو مطالعه کنید

  2. مجید گفت:

    سلام و دستگاه ماینر وقتی روشن میکنم به اینترنت وصل مشه و بعد از 5 الی 10 دقیقه خود به خود اینترنت دستگاه ماینر قطع میشه . روی 2 دستگاه مودم امتحان کردم همین طوری شد

    1. admin گفت:

      باید لاگ دستگاه رو بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.