دسته‌بندی نشده

سود دهی ماینر هلیوم + بررسی قیمت

سود دهی ماینر هلیوم

ماجرای ارز هلیوم

امروز با مقاله سود دهی ماینر هلیوم با شما هستیم, امروزه اگر با پیشرفت های انسان در دنیای اینترنت میبینیم که اینترنت جز بخش های مهم زندگی انسان ها است و تقریبا راه حالی مناسب برای رفع گرفتاری ها و مشکلات انسان است.

خوب شاید تا الان به این فکر افتاده باشید که بتوانید یک شبکه اینترنت مجزا برای خود داشته باشید و بتوانید تمام اشیا مورد نیاز خود را به اینترنت متصل کنید خوب این کار با فناوری اینترنت اشیا یا IOT می تواند انجام شود ولی برای داشتن شبکه باید از یک فناوری دیگر استفاده کرد. فناوری هلیوم با کمک فناوری بلاکچین این مسئله را برای شما حل کرده است. خوب به این مسئله مهم میرسیم که آیا شما با فناوری هلیوم و بلاکچین آشنایی دارید؟ آیا می دانید چگونه از آن استفاده کنید؟ پس اگر می خواهید به سوالاتی که در ذهنتان به وجود آمده است پاسخ دهید در این مقاله همراه من باشید.

شبکه هیلوم چیست؟

شبکه هلیوم یک شبکه اینترنتی است که در سرتاسر جهان فعالیت می کند. که شبکه اصلی هلیوم یعنی بلاکچین در سال 2019 راه اندازی شد. این شبکه از پروتکل HoneyBadgerBFT استفاده می کند. همچنین نود های این شبکه برای ارسال و دریافت اجزا پیام های شبکه باید از الگوریتم مخصوص پشتیبان شبکه وایرلس خود استفاده کنند.

در شبکه هلیوم یکسری هات اسپات وجود دارد که اینترنت را برای دستگاه های مورد نظر فراهم می کنند.

هات اسپات چیست؟

هات اسپات یک دستگاه فیزکی است که در شبکه هلیوم نقش نود های شبکه را دارد و با وارد کردن رمز ارز های هلیوم یعنی HNT اینترنت را برای دستگاه های تحت شبکه فراهم می کند.

HNT چیست؟

HNT رمز ارز بلاکچین است. که درسال 2019 توسط جنسیس بلاک به وجود آمده است. که یک نوع کوین هست. این کوین در دو بخش طراحی شده است. یکی بخش میزبان است که شامل هات اسپات ها و اپراتور های شبکه می شوند که در حین انجام وظایف خود که پوشش شبکه ی هلیوم است کوین HNT هم استخراج می کنند. بخش دوم شامل شرکت ها و افرادی است که از طریق HNT اینترنت اشیا را برای خود می سازند.

هدف اصلی شبکه هیلوم چیست؟

می توان گفت با گذشت چند سال از کار این شبکه یکی از مهم ترین اهدافش گسترش اینترنت اشیا است. این شبکه معتقد است با گسترش بیشتر اینترنت در زندگی مردم به آینده آن ها کمک می کند.

کار شبکه هلیوم چیست؟

شبکه هلیوم با استفاده از هات اسپات ها که نقش نود را در شبکه دارند اطلاعات مورد نیاز را رد و بدل می کند. و یکجورایی می توان گفت نقش امنیت شبکه بلاکچین را هم بر عهده دارند چون تراکنش های مربوط به شبکه را هم چک می کنند.

خوب کمی با فناوری هلیوم آشنا شدیم حال می خواهیم بدانیم ارز در شبکه هلیوم چه نقشی دارد؟

خوب تا اینجا حتما متوجه شدید برای اینکه شبکه هلیوم یا بلاکچین را بخواهیم داشته باشیم باید از دستگاه هات اسپات استفاده کنیم. خوب اولین قدم برای داشتن شبکه اینترنت اشیا داشتن هات اسپات هست خوب وقتی که هات اسپات را گرفتیم و شبکه را راه اندازی کردیم شبکه هلیوم به عنوان پاداش به راه انداز کننده ارز دیجیتال می دهد.

کاربرد هات اسپات و شبکه هلیم برای ما چیست؟

خوب فرض کنید در هوای گرم تابستان شما دارید از سرکار به منزل برمی گردید خوب شاید به این فکر کنید کاش می شد از همین مکانی که قرار دارم کولر را روشن کنم تا میرسم به خانه خانه خنک باشد خوب اینکار با هات اسپات و شبکه هلیم قابل انجام است فقط شما باید در خانه اینترنت اشیا را راه اندازی کنید. خوب وقتی این شبکه راه اندازی شد به میزان داده یا دیتا که شما استفاده می کنید به شما پاداش ارز دیجیتال هلیوم می دهند هر چقر بیشتر استفاده کنید پاداش شما بیشتر است.

آیا استفاده از ماینر هلیوم سود آور است؟

توجه داشته باشید که در مورد سود دهی ماینر هلیوم , استفاده از شبکه هم می تواند به نفع شما باشد هم به ضرر شما خوب با مثال بالایی که من برای شما زدم می توان فهمید بسیار مفید است اما راه اندازی این شبکه در خانه های شما می تواند مخارج زیادی داشته باشد مثلا برای راه اندازی به مودم هات اسپات و رادیو مناسب نیاز داریم که هر کدام از این ها قیمت های مختلفی دارند

خرید دستگاه ماینر ارز هلیوم

فروشگاه تخصصی کامپیوتر و لوازم گیمینگ گیمستان با ضمانت قیمت و کیفیت و اصالت , روتر های ماینر ارز هلیوم را میتوانید بخرید و علاوه بر آن گیمستان آن را برای شما رایگان کانفیگ و راه اندازی میکند.جهت مشاهده مشخصات و درامد دقیق ماینر هلیوم پایین را کلیک کنید.

. خرید ماینر ارز هلیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.