آموزش ها

استخراج بیت کوین با گوشی چقدر درآمد دارد؟ + مقدار سود

استخراج بیت کوین با گوشی

ماینینگ بیت کوین با دستگاه اندرویدی و یا کامپیوتری

استخراج بیت کوین در گذشته

در سال های ابتدایی، که استخراج کردن بیت کوین به تازگی شروع شده بود، شما توانایی این را داشتید که تنها با یک عدد گوشی یا تبلت، شاید 10 ها بیت کوین استخراج کنید.

*استخراج و ماین بیت کوین می توان گفت چیزی در حدود 50 هش در ثانیه می باشد.

هش شبکه کنونی بیت کوین

-همانطور که می دانید تا الان تعداد زیادی نرم افزار ماین بیت کوین در گوشی تولید شده است، که البته باید یادآوری کرد که آیفون تا به الان هیچ گونه نرم افزار ماینر گوشی معرفی نکرده است.

-برخی از این نرم افزار ها می توان به minergate,crypto miner,droid miner و … اشاره کرد.

*بین تمامی برنامه های دکر شده در بالا، می توان از MinerGate به عنوان بهترین و امن ترین برنامه ماینر گوشی یاد کرد.

معایب استفاده از گوشی برای استخراج بیت کوین

همانطور که می دانیم، ماین کردن ارز های دیجیتال مصرف انرژی زیادی را در پی خواهد داشت ، بنابراین بهتر است در ادامه توانایی و حد و مرض های گوشی و تبلت ها را کمی بررسی کنیم.

کم شدن عمر باطری گوشی در طی زمان

برای اینکه بتوانیم در ماین کردن بیت کوین از حداکثر توانایی استفاده کنیم، حتما باید از اصل 24/7 پیروی کنید، که یعنی گوشی به طور مداوم کل روز در حال استخراج باشد.

و حتما باید به این نکته دقت کنید که پس از مدتی باطری گوشی ضعیف می شود آسیب می بیند ، در نتیجه پس از مدتی شما باید برای گوشی خود باطری جدید تهیه نمایید.(به عبارتی سود که نکردی هیچ،ضررم کردی!!!)

پردازش ضعیف گوشی های موبایل

قدرت استخراج و ماینر کردن بیت کوین وابسته به قدرت پردازنده گوشی یا تبلت شماست، و همانطور که می دانیم قدرت پردازشگر موبایل از کاپیوتر بسیار ضعیف تر است، در نتیجه برای استخراج کتفیه بیت کوین لازم است زمان بیشتری برای آن صرف شود.

بالا بودن استهلاک گوشی و تبلت ها و خرابی قطعات

گوشی و تبلت بخش های آسیب پذیر زیادی هستند، همچون باطری، cpu و RAM که پس از استفاده ی مکرر برای ماین کردن بیت کوین آسیب می بینند و باز سبب هزینه تراشی برای ما می شوند.

نتیجه گیری

گوش کنید

فقط ضرر 🙂

پس از یک نگاه کلی به مقاله استخراج بیت کوین با گوشی متوجه می شویم که هرچه زمان می گذرد، ماین کردن بیت کوین سخت تر می شود و در حال حاضر ماینر کردن با گوشی، کار عاقلانه ای به حساب نمی آید، و تنها بعد مدتی متوجه خواهید شد که علاوه بر اینکه هیچ چیز نصبیتان نشده، به گوشی خود آسیب وارد کرده اید و باید هزینه ای را صرف تعمیر آن کنید 🙂

در ادامه بخونید : مصرف اینترنت ماینر چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.