آموزش ها, آموزش های ماینر

ماینر اتریوم یا کارت گرافیک ؟ مسئله این است

ماینر اتریوم

ماینر اتریوم بهتر است یا کارت گرافیک؟

ماینر اتریوم

اتریوم از محبوب ترین و معروف ترین ارز های حوزه ماینینگ هست که افراد زیادی از هر طریقی سعی در ماینینگ این دستگاه دارند . از مهم ترین سوالات برای افراد تازه وارد این است که ” ماینر اتریوم بهتر است یا کارت گرافیک؟”

اتریوم 2

اتریوم قول داده بود که اتریوم دو را می دهد و تغییر الگوریتم می دهد که اسیک ها نتوانند کار کنند که خیلی وقته همه منتظرن اتریوم دو بیاد که هنوز نیامده است

( هرچند خبر های زیادی از آپگرید شبکه به اتریوم 2 در سال 2023 به گوش میرسد.)

شرکت اینوسیلیکون

شرکت اینوسیلیکون آمد و در جلسات خود گفت به ویتالیک بوترین که شما که اتریوم دو را نمی دهید بزارید ما اسیک را بسازیم و به مردم بفروشیم تا زمانی که شما تصمیم گرفتید اتریوم دو را بدهید.

دستگاه E3 تولید شد تقریبا 180 مگاهش می داد دستگاه a10 ،a10pro و… اینا هم تولید شد که بازم مال اینوسیلیکون هست و حالا یکسری دستگاه های مشابه که همه روی اتریوم کار می کند 5 گیگ یا 6 گیگ دارد که اینا مقدار حافظه ی دستگاه ها هستن و مدل های مختلفشان دستگاه هایی مثل a10 کار می کند تا دگسایز پر شود.

دگسایز | Dag Size

دگسایز چیه؟ یک فایل مربوط به دیتا های اتریوم است حالا اندازه این فایل زمانی که بزرگتر میشه از حافظه دستگاه یا کارت گرافیک شما دیگه دستگاه شما توانایی لازم را ندارد.

کارت گرافیک های 4 گیگ به تازگی از دور خارج شدن چونکه دگسایز از 4 گیگ بالاتر رفت

دگسایز در سال 2025 تقریبا از 8 گیگ هم می زند بالاتر و کارت های 8 گیگ هم از دور خارج می شوند

ماینر asic اتریوم

تکلیف ماینر ها این وسط چیست؟ ماینر ها تا زمانی که تغییر الگوریتمی داده نشده باشه کار می کنند اگر هم تغییر الگوریتمی داده شود احتمالا روی یکسری ارزهای دیگری کار می کنند اما ممکنه سوددهی شان بیاد پایین ریسک بالایی دارند

برای خرید دست خودتان است این کار را انجام دهید یا نه ولی ما ترجیح می دهیم کارت گرافیک بخریم که بدرد تمام کار های گرفیکی مثل گیم , تدوین و… بخورد

سود ماینر اتریوم

برای کسب اطلاعات از سود ماینیگ اتریوم میتوانید از مقاله زیر بهره مند شوید.

تمام این مطالب را گفتم که بدانید ماینر های اتریوم وجود دارند اما در خریدشان یک خورده احتیاط کنید اطلاعاتی را از قبل جمع آوری کنید بعد ریسک کنید صرفا فقط میزان درآمد و مصرف برق را در نظر نگیرید موارد دیگر را هم بدانید بهتر است.

خرید کارت گرافیک ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.