آموزش ها, آموزش های ماینر

بهترین ماینر چیست ؟ + فیلم و توضیحات

بهترین دستگاه ماینر

بهترین ماینر چیست ؟

بهترین دستگاه ماینر

سلام خدمت ماینرگانزی های عزیز , در این مقاله میخواهیم به شما در مورد مسئله بهترین ماینر موجود در بازار حقایق و توضیحاتی را ارائه بدیم. اگر همین اول بخواهیم به شما پاسخ این سوال را بدهیم : بهترین ماینر وجود ندارد ! ولی … .

پس در ادامه همراه ما باشید

سوال درست این است که :

بهترین ماینر برای من و شرایط من چیست؟

بهترین ماینر از نظر مصرف برق

ببینید شما اول از همه باید به 3 سوال پاسخ بدید که سوال اول این است که , من چقدر برق دارم؟ قطعا و مسلما شما به نیروگاه برق چرنوبیل متصل نیستید !

یک سری محدودیت ها و لیمیت های آمپری و برقی دارید که تازه همون عددی که فکر میکنید مقدار آمپر شماست , باید 30 درصد کمتر در نظر بگیرید.

به طور مثال مسکونی , 25 تا 35 آمپر . کارگاهی 60 آمپر . کارخانه 400 آمپر . این سوال را اول پاسخ بدید

دستگاه هایی را داریم مثل انتمانیر s9 و m3 و … که این دستگاه ها علارغم اینکه ارزان هستند ولی بسیار پرمصرف هستند ولی بازگشت سرمایه خوبی دارند.

جهت مشاهده و محاسبات مربوط به پردازش ماینر به این سایت مراجعه کنید

بهترین دستگاه ماینر از نظر قیمت و بازگشت سرمایه

شما باید با خودتان روراست باشید و هدفتان معلوم باشد. بازگشت سرمایه برای شما اولویت است یا مصرف برق ؟ مصرف برق واقعا چالش بزرگی است که خیلی از فروشندگان دستگاه های ماینر به این مورد خیلی کم اشاره و لافپوشانی میکنند.

یک سری های هستند که محدودیت مصرف برق دارند ولی محدودیت مالی ندارند که در این شرایط باید رو آورد به دستگاه های گران ولی بهینه از نظر مصرف برق مثل S19 و M32 و …

دستگاه ماینر بیت مین Antminer S19 Pro 110Th

دستگاه ماینر Whatsminer M31S+ 82TH/S

بهترین ماینر

بهترین دستگاه استخراج گری وجود ندارد , ساده بخواهیم جمع بندی کنیم . اگر سرمایه کمی دارید ولی مشکل برق ندارید , دستگاه های ارزان دستان شما را میبوسند ولی اگر سرمایه بیشتری دارید و مشکل برق دارید , دستگاه های جدید و گران . و اگر مشکل سرمایه و برق ندارید باید ببینید بازگشت سرمایه سریع تر برای شما مهم تر است یا نه . که اگر جواب بله باشد , دستگاه های ارزان قیمت , اگر خیر , دستگاه های گران قیمت ولی جدید و قدرتمند.

کارشناسان ماینرگانز در این زمینه تجارب بسیار بالایی دارند و میتوانند در انتخاب و خرید دستگاه ماینر به شما کمک کنند. اگر سوالی در این زمینه دارید حتما در قسمت کامنت ذکر کنید یا با شماره واتساپ ماینرگانز در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.