اخبار

بررسی شرکت GSR بازار ساز کریپتو

اخبار رانتی ارز های دیجیتال

بررسی بزرگ ترین و مخفی ترین تامین کننده نقدینگی بازار رمز ارز ها

در این مقاله میخواهیم به شرکت GSR که یک شرکت تامین کننده نقدینگی و بسیار کم آوازه و مخفی در عرصه تامین کننده نقدینگی بازار و تعیین قیمت هست بپردازیم و از مقاله هاشون نکات مهمی رو استخراج کنیم.

اول مقاله ترجمه شده رو بخونیم باهم.

خبر های تاریخ July 1, 2022 – آپدیت های تریدینگ

قیمت گذاری بیتکوین

بیتکوین در حال حاضر حدود 19400 دلار و اتریوم حدود 1050 دلار معامله می شود. ارزهای با افزایش قیمت قابل توجه در 24 ساعت گذشته AMP، AR و BAT هستند. ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال 91/0 تریلیون دلار است که 7/1 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. ارزش قفل شده دیفای حدود 71 بلیون دلار بوده و میزان تسلط (dominance) بیت کوین 44 درصد است.

اخبار GSR

مهم‌ترین اخبار عبارتند از:

بیت کوین بدترین سه ماهه خود در 11 سال اخیر را تجربه کرد. (به دلیل شیب ریزش زیاد)

اتحادیه اروپا در مورد قانون مهم MiCA برای تنظیم بازارهای رمزارزها به توافق رسید، اما این قانون NFT یا DeFi را پوشش نمی‌دهد. (نشون میده شرکت gsr دستی در قوانین داره)

دولت بایدن اشاره کرد که قانون استیبل کوین می تواند در سال جاری اجرایی شود.

کمیته بازل پیشنهاد داد ارزهای رمزنگاری شده در سبد بانک ها به 1٪ از نسبت کفایت سرمایه ردیف 1 محدود شود.

یک گزارش که به سفارش پنتاگون انجام شده، ادعا می کند که تنها به تبانی چهار نهاد برای ایجاد اختلال در شبکه بیت کوین نیاز است. (!!!!!!!!!!!)

وزارت حفاظت از محیط زیست ایالت نیویورک مجوز نیروگاه استخراج بیت کوین گرینیج را رد کرد.

السالوادور 80 بیت کوین اضافی خریداری کرد. (باز هم دیتا های رانتی)

بنا بر گزارش ها، صرافی FTX پس از یافتن 2 میلیارد دلار دارایی گم‌شده در ترازنامه خود، قرارداد سلسیوس را کنار گذاشت. (و امروز در تاریخ انتشار این مقاله , شرکت سلسیوس فرار کرد)

شایعات حاکی از آن است که پلتفرم وام‌دهیBlockFi، صرافی FTX را به قیمت 25 میلیون دلار خریداری می‌کند، اما این گزارش توسط مدیر عامل BlockFi رد شده است.

Coinbase گزارشی مبنی بر فروش داده های موقعیت جغرافیایی مشتریان به دولت ایالات متحده را رد کرد. (پس ایالات متحده بر بحث لوکیشن پیگیره)

صرافی CoinFLEX برنامه های فوری خود را برای از سرگیری برداشت ها لغو کرد.

بانک بزرگ فرانسوی SocGen با شرکت متاکو برای نگداری از دارایی‌های دیجیتال خود به توافق رسید.

فیس بوک ویژگی جدید NFT خود را برای گروه منتخبی از سازندگان آمریکایی راه اندازی کرد.

یک استاندارد جدید توکن اتریوم راه را برای NFT های قابل اجاره هموار می کند.

صدها مالک NFT میمون‌های کسل برای اجاره NFT های خود در برندها ثبت نام کردند.

حجم فروش مجموعه MoonBirds از 500 میلیون دلار فراتر رفت.

شرکت پخش موسیقی Napster برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک توکن در Algorand فاش کرد.

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر OP Crypto راه اندازی یک صندوق جدید 100 میلیون دلاری را اعلام کرد.

سو ژو  از بنیانگذاران Three Arrows Capital قصد دارد خانه 35 میلیون دلاری خود را در سنگاپور بفروشد.

وزارت دادگستری علیه باشگاه Baller Ape و سه پرونده دیگر در مورد کلاهبرداری در حوزه ارزدیجیتال اتهاماتی را ارائه کرد.

کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده از پلتفرم Mirror Trading International به جرم تقلب ادعایی به ارزش 1.7 میلیارد دلار بیت کوین شکایت کرد.

ریکاردو اسپانی، نگهبان سابق مونرو، خود را برای استرداد به آفریقای جنوبی تسلیم کرد.

روجا ایگناتوا، که در زبان عامیانه با نام «ملکه رمزارز» شناخته می‌شود، یازدهمین زنی در تاریخ شد که به دلیل دست داشتن در یک کلاهبرداری چند میلیارد دلاری رمزارز به فهرست ده فرد مورد تعقیب FBI اضافه شد.

بخش رفع مسئولیت GSR

این بخش محصول بخش فروش و بازرگانی GSR است.

توجه شود که این محصول یک بخش تحقیقاتی نیست، یک گزارش تحقیقاتی نیست، و مشمول همه استانداردهای استقلال و افشای قابل اجرا در گزارش های تحقیقاتی تهیه شده بر اساس قوانین تحقیقاتی FINRA یا CFTC نیست.

این مطالب مستقل از منافع اختصاصی شرکت نیست، که ممکن است با منافع شما در تضاد باشد. نویسنده ممکن است با تریدرهای شرکت و سایر پرسنل، که ممکن است قبلاً براساس نظرات بیان شده در این مطالب معامله کرده باشند، مشورت کرده باشد، ممکن است برخلاف نظرات بیان شده در این مطالب معامله کنند، و ممکن است در سایر اسناد مورد بحث در اینجا موضع داشته باشند.

این مطالب فقط برای سرمایه گذاران حقوقی در نظر گرفته شده است. صرفاً برای اهداف قوانین CFTC و تا جایی که این مطالب در مورد مشتقات بحث می کند، این مطالب درخواستی برای ورود به معامله مشتقات است و نباید به عنوان یک گزارش تحقیق مشتقات در نظر گرفته شود. این مطالب صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شده است، فقط برای استفاده شما در نظر گرفته شده است و به منزله پیشنهاد یا تعهد، درخواست پیشنهاد یا نظر (به جز موارد ذکر شده برای اهداف CFTC) یا هرگونه توصیه ای برای ورود یا انجام هر گونه معامله (چه بر اساس شرایط نشان داده شده یا غیر آن)، یا ارائه خدمات سرمایه گذاری در هر ایالت یا کشوری که در آن چنین پیشنهاد یا درخواست یا ارائه غیرقانونی بوده، نیست.

اطلاعات بر اساس منابعی است که قابل اعتماد هستند بدست آمده، اما تضمینی برای صحت یا کامل بودن آنها وجود ندارد.

هر گونه نظر یا برآورد بیان شده در اینجا منعکس کننده قضاوتی است که در تاریخ انتشار انجام شده است و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. تجارت و سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال شامل ریسک های قابل توجهی از جمله نوسان قیمت و عدم نقدینگی است و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. سایت GSR هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر مستقیم یا تبعی ناشی از استفاده از این اطلاعات نخواهد داشت. حق چاپ این اطلاعات متعلق به GSR است. نه این اطلاعات و نه هیچ کپی از آن را نمی توان بدون مجوز کتبی قبلی شرکت gsr ، مستقیم یا غیرمستقیم، دریافت یا اجاره یا مجدداً توزیع کرد.

منبع: Trading Desk Market Update 7/1

تحلیل اخبار بیتکوین

همان طور که دیدید . لازم به گفتن من نیست ولی شرکت gsr قطع به یقین ! از جاهای دیگر و رانتی طور اخبار و اطلاعات رو دریافت میکنه. همین اطلاعات کافی هست برای اینکه پی ببرید بازار ارز های دیجیتال دستکاری و مانیپوله میشود .

در بخش دوم مخصوصا به جملاتی که بولد کردم دقت کنین. باشد که رستگار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.